A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Слободищенський ліцей
Дашівської селищної ради

Звіт директора

Дата: 16.08.2022 13:58
Кількість переглядів: 23

ВИТЯГ

з протоколу №1

від 10.06.2022 р.

         засідання педагогічного колективу та представників громадськості про роботу директора школи за 2021-2022 н. р.

 

Присутні :   учителі , Бондаренко О.М. – голова ради школи ,

                     Коваленко Л.П. – староста села , члени ради школи ,

                     члени батьківського комітету. 

Порядок денний:

          Про підсумки роботи школи за 2021-2022н. р.

                                                              (доповідає директор школи Бойко О.І.,

 

   Слухали про підсумки роботи школи за 2021-2022 н. р. доповідь директора школи Бойка О.І., який проаналізував навчально - виховну роботу   та розвиток матеріально – технічної бази школи (доповідь додається) .

 

Виступали : Завуч з Н В Р Бойко В. .А, яка в деталях проаналізувала стан                         навчальної   роботи по всіх класах. Особливу увагу звернула на знання учнів 1-4 кл. та 9-11 кл. і висловила хвилювання з приводу того, що більшість учнів школи мають середній рівень знань; заступник з ВР Литвіцька М.М. проаналізувала стан виховної  роботи школи.

                    Завгосп школи Шлапак В.О. повідомив присутніх  про подальші  плани щодо ремонтних робіт у школі.

Вирішили:

Рішення конференції від 10 червня 2022 року.   

1. Продовжити роботу школи по реалізації освітньої програми закладу згідно нормативно законодавчої бази Міністерства освіти і науки України.

2.   Продовжити роботу школи над підвищенням якості знань учнів:

• через покращення якості, удосконалення навчально-виховного процесу;

• використання сучасних педагогічних технологій під час проведення уроків, комп’ютера, мережі Internet;

• підвищення мотивації навчання з боку учнів, батьків;

• підготовка учнів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні для вступу до ВНЗ всіх рівнів акредитації.

3.    Здійснювати моніторинг досягнень учнів у навчальній та поза навчальній діяльності.

4..Батьківському комітету організувати батьків для надання допомоги в    придбанні і встановленні камер відеоспостереження.

 

5.    Роботу керівника школи вважати -  «задовільною».

 

Голова зборів                         Іван Бондаренко

Секретар                                  Ольга Перебора

Звіт директора школи за 2021-2022 н.р.

 

Звіт

 керівника про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю в червні 2022 року.

 

          Шановні учасники конференції!

Згідно статті 30 Закону України про освіту, наказу Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та  №178 від 23.03.2005 року «Про затвердження примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, відповідно до п. 95 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» затвердженого постановою КМУ від 27.08.2010 № 778» директор зобов’язаний щорічно звітувати про виконану роботу протягом навчального року.

     Сьогодні ми зібралися, щоб вашій увазі запропонувати підсумки роботи навчального закладу за 2021-2022 навчальний рік.

     Як директор навчального закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Статутом навчального закладу, Правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора школи, законодавчими документами України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 

 

  1. Загальні відомості про навчальний заклад:

1.1. Слободищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дашівської селищної ради (далі заклад) є закладом загальної середньої освіти, що перебуває в комунальній власності Дашівської селищної територіальної громади в особі Дашівської селищної ради.

1.2. Повна назва закладу: Слободищенський заклад  загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дашівської селищної ради.

1.3. Скорочена назва закладу: Слободищенський ЗЗСО І-ІІІ ступенів.

1.4. Юридична адреса закладу: 22755, Вінницька область, Іллінецький район, с. Слободище, вул. Центральна, будинок 3.

1.5. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунок в установі банку, печатку, штамп, ідентифікаційний номер (код ЄДРПОУ - 26241936).

1.6 Засновником закладу є Дашівська селищна рада (код ЄДРПОУ - 04326081).

1.7 Заклад здійснює свою діяльність за наявності ліцензії на вправо впровадження освітньої діяльності в галузі загальної середньої освіти, виданої у встановленому законодавством України порядку.

1.8. У Закладі визначена українська мова навчання, може впроваджуватись профіль навчання.

1.9 Кількість класів – 11, місць за проектом :

          Початкова освіта – 96 учнів

          Базова середня освіта – 130

          Повна загальна середня освіта – 60

            Разом - 286

1.10 У закладі навчалось 123 учні. Протягом року вибуло – 3 учні, прибув – 1 учень. Станом на 31.05.2022 (на кінець навчального року -121учень)

Із них:

в школі І ступеня – 48 учнів;

в школі ІІ ступеня – 60учні;

в школі ІІІ ступеня – 13 учнів.

Ще з початком війни прибуло і навчались 16 учнів з числа ВПО.

     Середня наповнюваність класів становить 11 учнів.

У школі укомплектовано 11 класів. В 6 класі організовано інклюзивне навчання. Двоє учнів: Марценюк Олексій (8кл) та Безверхий Сергій (6кл.) навчаються на індивідуальній формі .

      Відповідно до наказу директора школи в травні місяці здійснено уточнення списків учнів шкільного віку з 5 до 18 років. До 15 серпня дані списки оформляються згідно вимог Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646. Педагогічними працівниками закладу проведено перепис дітей с.Росоховата, с.Слободище і частини с.Чортория. Перепис показав, що станом на 01.06.2022 року на, закріпленій за закладом, території  проживають 142 дітей віком від 5 до 18 років. Із них дітей 5-ти річного віку 10, дітей шкільного віку 132. Всі діти шкільного віку охоплені навчанням. З них буде навчатися в Слободищенському ЗЗСО І-ІІІст. 132 учні.

1.11 Режим роботи закладу:

При визначенні гранично допустимого навантаження учнів ураховані санітарно-гігієнічні норми та нормативну (скорочену) тривалість уроків у 1 класі - 35 хвилин, 2 – 4 класах – 40 хвилин, в 5 – 11 класах – 45 хвилин.

Розпочинались заняття о 9.00 і закінчувались о 15.35

Структура 2021/2022 навчального року.

 

    Відповідно до статті 16 Закону України “Про загальну середню освіту” навчальний рік розпочався 1 вересня святом – День  знань  і закінчився 31 травня, а тривалість канікул протягом навчального року була 42календарних дні враховуючи дні,  коли діти  припиняли навчання з незалежних від них причин (карантин, початок війни).

Навчальні заняття організовувались за семестровою системою:

І семестр - з 1 вересня по 29 грудня,

ІІ семестр – з 13 січня по 31 травня. Канікули проводимо в такі терміни:

осінні з 18 жовтня  до 31 жовтня,

зимові з 30 грудня до 12 січня, весняні з 28 лютого до 13 березня 2022 року..

 

  1. Матеріально технічна база:

2.1 Ужиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу.

Адміністрація навчального закладу разом з трудовим колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у належному стані.

  • Проведено модернізацію котельні, замінено котли, встановили водяне опалення в школі першого ступеня, домонтували батареї в класах школи другого і третього ступеня;
  • Проведено капітальний ремонт шкільного автобуса;
  • Закуплено частину посуду на харчоблок;
  • Виконані поточні ремонти класних кімнат, спортивної кімнати та майстерні, харчоблоку;
  • Зроблено капітальний ремонт класної кімнати 5 класу, закуплено жалюзі, встановлено телевізор та підведено WI-FI в кабінеті фізики;
  • Обладнано інклюзивний куточок в 5 класі;
  • Обладнано класи школи І ступеня;
  • В школі працює WI-FI.
  • Діє сайт школи для висвітлення навчально-виховного процесу та зворотнього зв’язку з громадскістю.

       Щиро дякую вчителям, батькам і техперсоналу, які приклали максимум зусиль для проведення ремонтних робіт і виконали їх якісно та вчасно. Були плани щодо модернізації закладу протягом навчального року (підключення до котельні дитячого садка, закупівля нового шкільного автобуса, будівництво накриття для автобуса, облаштування шкільного коридору), але війна внесла свої корективи.

    Школа працює в режимі стабільності, ліміти на використання енергоносіїв не перевищено. Підтримувався температурний режим. Адміністрація школи приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Активно проводиться робота по озелененню коридорів і класних кімнат, в якому беруть участь як школярі так і всі працівники закладу. Шкільне подвір'я  доглянуте. Піднімаю питання про облаштування території  твердим покриттям.

На наступний навчальний рік на 100% забезпечені паливними матеріалами, частину з яких заготовили самостійно.

Навчальний заклад до нового навчального року уже готовий.

 

2.2    Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.

   Протягом 2021 – 2022 н. р. для роботи закладу залучено додаткові джерела фінансування.

  Залучено  благодійні внески  батьків на поточний ремонт по підготовці школи до минулого навчального року, частково залучені кошти по підготовці до наступного навчального року.

 

  1. Ужиті заходи щодо забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки:

3.1 Кількісний склад педагогічних працівників:

 

Усього педагогічних працівників

22

З них:

 

  • учителів

17

  • практичних психологів

1

  • педагогів-організаторів

1

  • керівників гуртків

2

  • вихователів ГПД

2

  • вихователь в шкільному автобусі

1

Усього обслуговуючого персоналу

8

Усього працівників

30

З них працює за сумісництвом

1

 

    

 

 

 

 

3.2 Якісний склад педагогічного колективу

 

 

Освітньо-кваліфікаційний рівень

Кваліфікаційні категорії та педагогічні звання

 

молодший спеціаліст

бакалавр

спеціаліст

магістр

спеціаліст

спеціаліст другої категорії

спеціаліст першої категорії

спеціаліст вищої категорії

старший учитель

учитель-методист

вихователь-методист

практичний психолог — методист

педагог-організатор — методист

Кількість педагогічних працівників

1

3

10

5

4

2

2

11

5

 

 

 

 

                             

 

     3.3  Атестація педагогічних працівників 2021-2022 навчального року проводилася згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України та планом заходів з проведення атестації вчителів школи, який передбачає: перевірку строків проходження курсів підвищення кваліфікації педпрацівників; виявлення кількості уроків, необхідних для відвідування представниками адміністрації, профкому, членами атестаційної комісії; оформлення траекторії вчителів; складання графіку проведення відкритих уроків учителів, які атестуються, а також позакласних заходів; вивчення рівня кваліфікації, професійної діяльності та загальної культури в педколективі та серед учнів.

      Відповідно до графіка  проходили  атестацію: Безверха Ю.А., Біляченко О.В., Ковальська М.К., Перебора О.О., Руденко С.П., Черниш М.В. Успішно вирішувалось питання здійснення курсової перепідготовки вчителів. При Вінницькій академії безперервної освіти проходять курсову перепідготовку  всі педпрацівники згідно з графіком.

 

3.4      Директор закладу – Бойко Олександр Іванович, учитель математики та інформатики, вища освіта,  педагогічний стаж роботи – 27 років, стаж на займаній посаді – 16 років.

          Заступник директора з навчальної роботи – Бойко Валентина Андріївна, вчитель української мови та літератури, вища освіта,  педагогічний стаж роботи – 47років, стаж на займаній посаді – 25 років.

          Заступник директора з виховної роботи – Литвіцька Михайлина Мирославівна, вчитель української мови та літератури, вища освіта,  педагогічний стаж роботи – 41рік, стаж на займаній посаді – 23 роки.

4.    Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників:

4.1.   Медичне обслуговування учнів та педагогічних працівників.

 

    Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, де працює медична сестра Лазоренко С.В.

  Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по школі. Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні-серпні. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок працівників. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медичної сестри школи.

   У навчальному закладі проводяться заходи щодо здорового способу життя: шкідливості куріння, алкоголю, наркотиків. Крім уроків основ здоров’я, у планах кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де планується послідовна робота оздоровчого характеру з класом.

    Медична сестра постійно веде нагляд за здоров’ям дітей, якістю харчування, тісно співпрацює із батьками, вчителями, класними керівниками та адміністрацією школи.

 

4.2 Забезпечення організації харчування

 

    В закладі створені сприятливі умови для гарячого харчування 1-11 класів.

Учні сироти, під опікою та позбавлені батьківського піклування харчуються  за кошти бюджету відділу освіти, культури, молоді та спорту Дашівської селищної ради.

 Решта – за батьківські кошти. Вартість обіду становила 300 грн в місяць + овочі і цукор. Тобто в день в середньому 18грн.

Заклад забезпечений достатньою кількістю обладнання , є два холодильники, дві електричних плити, та все обладнання, яке необхідне для якісного харчування. Продукти харчування сертифіковані, постачальники мають ліцензію на свою діяльність. Заклад заключив договора на вивіз твердих відходів та викачку вигрібних ям.

 

 

4.3Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

 

    Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

     На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщенні школи розміщено стенд по безпечній поведінці.

       За навчальний рік під час навчально-виховного процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

     Разом з тим систематичні перевірки, які проводять відповідні контролюючі установи, викладають в актах та приписах недоліки. Причина наявності даних недоліків у відсутності коштів для їх усунення.

Завгоспом систематично поновлюються дезінфікуючі та миючі засоби.

 

4.4

Робота з дітьми пільгових категорій проводиться успішно внаслідок тісної та злагодженої співпраці класних керівників, соціального педагога, практичного психолога, адміністрації школи, учнівського самоврядування та постійного зв’язку з батьками.

 

4.5    Моральне та матеріальне стимулювання учнів і педагогічних працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення.

 

     В рамках програми обдарована дитина, за підсумками навчального року кращі учні школи нагороджуються похвальними листами «за відмінні успіхи у навчанні», переможці конкурсів та олімпіад грамотами та грошовими винагородами .

   

   В зв’язку з поширенням COVID та повномасштабною війною, яку веде російська федерація оздоровчі, або екскурсійні заходи не маємо можливості.

 

4.6.    Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку.

   В школі наказом директора створюється щорічно учнівський комітет. На засідання запрошуються учні, які схильні до правопорушень, порушують дисципліну на уроках.

    Практичним психологом школи проводяться корекційно-розвиваючі заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили в складні життєві умови. Разом з тим  за звітний період траплялися поодинокі випадки протиправної поведінки учнів, зокрема: тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Проте, завдяки постійній профілактичній роботі, співпраці з батьками, органами внутрішніх справ, сімї і молоді на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх учнів школи немає.

  Соціальний педагог Лакомкіна Н.М. веде соціальний паспорт школи, тримає на контролі відвідування учнями занять у школі, обстеження санітарно-побутових умов проблемних сімей, відвідування класними керівниками учнів вдома.

 

4.7    Стан дитячого травматизму.

 

   Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

Вивчаючи стан травматизму серед дітей, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.

 

 

  1. Організація освітнього процесу:

У минулому навчальному році вся діяльність педагогічного колективу закладу була спрямована на виконання законів «Про освіту», «Про мови в Україні», програми «Діти України», «Програми національного виховання».

Зусилля педколективу були спрямовані  на охоплення всіх дітей шкільного віку у своєму мікрорайоні навчанням у закладі.

Педагогічний колектив закладу в 2021/2022 н.р. спрямував свою роботу на забезпечення оптимальних умов для розвитку соціально компетентної особистості учня у процесі навчання та виховання. Учителі приділяли особливу увагу постійному підвищенню ефективності уроку, вдосконалення методики його проведення, створювали умови для самореалізації учнів у всіх видах навчальної діяльності, що сприяють морально – етичному та естетичному розвитку і засвоєнню норм загальнолюдської моралі.

У закладі навчались 121 учень.  Високий рівень знань виявили 9  учнів, що складає 12% , достатній рівень знань – 23 учні, що складає 32%

Якість знань учнів 44 %.

   % відвідування учнями закладу 93 %.

Найвищі показники якості знань в учнів 11,9,8 класів (67,54,50 %), 

Найнижчі -  в учнів 7 класу (28%) 

Аналіз підсумків навчально-виховного процесу школи свідчить про цілеспрямовану, плідну працю вчителів, учні яких досягли високого рівня програмових вимог до знань, умінь школярів, які виховувались  на народних традиціях, в яких сформовано почуття громадськості, патріотизму, національної гідності.

З метою підвищення педагогічної майстерності й активізації творчої діяльності вчителів у закладі працювали методичні обєднання, які допомогли вчителям реалізувати принципи навчання, виховання і розвитку учнів. Дієвою формою обміну досвідом було проведення відкритих уроків, предметних тижнів, відкритих виховних годин, заходів, свят, методичного тижня.

Плідно працювали вчителі початкової школи, спрямовуючи свої зусилля на створення творчої атмосфери, модернізації форм та засобів навчання і виховання дітей, реалізацію принципу принципу партнерства як ключового компоненту НУШ.

Учителі методичної комісії природничо-математичного циклу працювали над проблемою компетентності особистості як інтегрованого компоненту навчальних досягнень учнів. 

На засіданнях методичної комісії вчителів гуманітарного циклу обговорювались завдання нових освітніх стандартів та активізації пізнавальної діяльності учнів засобами ІКТ.

Класні керівники працювали над проблемою формування національно-патріотичної компетенції учнів.

          У закладі працювали дві ГПД для учнів 1-4 класів. Для її роботи було надано класні кімнати початкової школи. Усі школярі, які відвідують ГПД, були охоплені гарячим харчуванням, дотримувались режиму роботи.

         У закладі функціонує один інклюзивний клас, в якому навчаються два учні з особливими освітніми потребами. Протягом навчального року робота в інклюзивному класі проводилась відповідно до індивідуального плану розвитку дитини. Асистент учителя і практичний психолог брали участь у семінарах, вебінарах, відеоконференціях з питань інклюзивної освіти. Два учні закладу навчались індивідуально у 6 і 8 класах відповідно до складених календарних планів.

         Під час карантину навчання здійснювалося у дистанційній формі. Проводилися уроки за розкладом на платформах MEET,VIBER. Для перевірки знань учнів використовувались тестові завдання з платформи «На урок».

         Серед 13 учнів 9 класу 1 отримає свідоцтво про базову середню освіту з відзнакою. Із 6 випускників закладу 2 закінчили навчання із золотою медаллю. Від складання ДПА учні 4,9,11 класів звільнені.

Адміністрацією закладу протягом року приділялась належна увага стану ведення шкільної документації. Перевірка класних журналів та особових справ учнів свідчить про сумлінне ставлення більшості вчителів до державної документації.   

З метою виявлення здібних та обдарованих дітей, активізації роботи по інтелектуальному розвитку учнів, підвищення престижу знань  учні закладу брали участь у різноманітних конкурсах, олімпіадах, змаганнях.

У 2021-2022 н.р. проводилась значна робота класних керівників з метою патріотичного виховання. Цікавими й змістовними були шкільні свята. Запам’ятались учням такі позакласні заходи:

«Козацькі забави»  (5 - 11кл.);

Свято осені (3-5 кл.),

Акція «Запали свічку пам’яті»

«День святого Миколая»;

«Новорічна казка»

Святковий вогник «Назва цій професії - Учитель» (9 кл.)

Виховна година «Збережи себе для світу – не смій віддатись СНІДу» (8 кл.),

Свято-конкурс «Наші майбутні захисники» (4 кл.)

Андріївські вечорниці (11 кл.)

Уроки мужності «Герої не вмирають». Реквієм, присвячений Героям Небесної сотні;

Учні закладу брали участь у таких олімпіадах і конкурсах, як:

         ІІ етап Всеукраїнських олімпіад і конкурсів:

Українська мова і література (Мураховська Х., Бойко О., Поліщук Н – І місця)

Географія (Кривдюк К. – І місце)

Фізика (Коцюк М., Завальна Н. – ІІ, ІІІ місця)

Біологія (Мураховська Х., Завальна Н. - ІІ, ІІІ місця)

Історія (Завальна Н., Дубас В. – ІІ місце)

Правознавство (Мураховська Х. – ІІІ місце)

Англійська мова (Бойко О. – І місце)

Конкурс укр. мови ім. П. Яцика (Бондарчук Л., Перебора С., Свинобой Н. – ІІ місця)

Всеукраїнський конкурс «Сокіл»(«Джура»), Відун, старша вікова група. (Завальна Н., Дубас В., Мураховська Х., Мельничук О., Бойко О.)

Конкурс «Зіркова мрія - 2022» у номінації «Вокал», диплом І ступеня (Кривдюк К.)

         Конкурс відео до Дня Незалежності(Кривдюк К. – І місце)

         Спортивні змагання з тенісу(Бойко Д., Прилучний Д., Дубас В., Кривдюк К. – І місце)

ІІІ етап Всеукраїнських олімпіад і конкурсів:

Українська мова і література (Бойко О.– ІІІ місце)

Хотів би подякувати таким учителям, як Бойко В.А., Литвіцька М.М., Безверха Ю.А., Пірян О.О., Свинобой О.І., Ковальська М.К., Руденко С.П., Черниш М.В., Перебора О.О., Омилянчик Д.О., Човган А.А., учні яких зайняли призові місця на олімпіадах різного рівня.

 

6.    Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

     Виховання учнів в школі і сім'ї – щоденний нерозривний зв'язок, клопіткий творчий процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі є безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління. Батьки є учасниками позакласних заходів щодо профорієнтації, світу захоплень, родинними святами та святами пов’язаними з народними звичаями і традиціями українського народу.

   Класні керівники співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв'язок через щоденники; проводять батьківські лекторії, батьківські збори, анкетування.

В школі створена рада закладу, батьківський комітет, які допомагають підтримувати і розвивати матеріально-технічну базу школи.

Батьківський комітет по потребі збирається на свої засідання, на яких розглядає питання навчання і виховання, розвитку школи та поповнення матеріально-технічної бази.

Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання підвищення якості знань учнів:

•    через покращення якості, удосконалення навчально-виховного процесу;

•    використання сучасних педагогічних технологій під час проведення уроків, залучення до навчання комп’ютера, мережі Internet;

•    підвищення мотивації навчання з боку учнів, батьків;

•    Підготовка учнів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні для вступу до ВНЗ всіх рівнів акредитації.

Успіхи школи це не мої особисті успіхи, а успіхи всього колективу, це успіхи нашого закладу.

На закінчення, дозвольте подякувати всім вам і тим,  хто причетний до нашої школи і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить собі сьогодні педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню молодого покоління.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора